SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPAchiziţie PTE, asistenţă tehnică din partea proiectantului, servicii de verificare tehnică şi execuţie lucrări Amenajare drum str. Ilarion Felea, in continuare
Data publicarii: 2024-04-24 | Data licitatiei: 2024-05-15 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Achiziţie PTE, asistenţă tehnică din partea proiectantului, servicii de verificare tehnică şi execuţie lucrări Amenajare drum str. Ilarion Felea, in continuare Numar de referinta:3519925_2024_PAAPD1469294
II.1.2) Cod CPV principal:
45233120-6 Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziţie PTE, asistenţă tehnică din partea proiectantului, servicii de verificare tehnică şi execuţie lucrări Amenajare drum str. Ilarion Felea, in continuare, conform cerinţelor din cadrul caietului de sarcini, a documentației tehnice faza SF pentru obiectivul de investiții, scenariu 1. SF-ul și indicatorii tehnico-economici ai obiectivului de investiții au fost aprobați conform HCLM 693/21.12.2023. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificare adresate in termenul prevazut la sectiunea I.3 (cu maxim 10 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) cu 6 zile inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor, astfel incat sa se respecte prevederile art. 160-161 din legea 98/2016. Estimarea valorii serviciilor de proiectare si a lucrarilor de executie pentru realizarea obiectivului de investitie s-a facut in baza Devizului general scenariul 1: 1.Proiect tehnic de Executie (inclusiv PAC,POE si documentatiile pentru avize) = 50.293,86 lei fara TVA,adica 59.849,69 lei cu TVA 2. Asistenta tehnica din partea proiectantului = 6.500,00 lei fara TVA,adica 7.735,00 lei cu TVA 3.Executie lucrari = 1.339.844,23 lei fara TVA adica 1.594.414,63 cu TVA 4.Valoare organizare santier,inclusiv cheltuieli conexe = 12.000 lei fara TVA,adica 14.280,00 cu TVA 5.Verificare tehnica a proiectului si Dispozitii Santier daca este cazul = 2.000,00 lei fara TVA, adica 2.380,00 lei cu TVA Total estimare valoare supusa prezentei achizitii publice:1.410.638,09 lei fara TVA
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1410638.09 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu