SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPACHIZIȚIE MIJLOC DE TRANSPORT ÎN COMUN NEPOLUANT SI STATII DE INCARCARE, COMUNA FĂRĂGĂU, JUDEȚU MUREȘ
Data publicarii: 2024-03-28 | Data licitatiei: 2024-05-07 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
ACHIZIȚIE MIJLOC DE TRANSPORT ÎN COMUN NEPOLUANT SI STATII DE INCARCARE, COMUNA FĂRĂGĂU, JUDEȚU MUREȘ Numar de referinta:1/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
34144910-0 Autobuze electrice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul prezentei proceduri se constituie din furnizarea unui microbuz electric, cu o capacitate de minim 16 locuri pe scaune + 1 loc conducătorul auto, inclusiv a serviciilor accesorii ce trebuie asigurate pe perioada de garanție aferentă acestora, conform cerințelor prezentului caiet de sarcini (inclusiv al anexelor). Microbuzul electric ce se va achiziționa în cadrul prezentei proceduri face parte din categoria M2 sau M3, care are o capacitate de transport de minim 16 pasageri, în afara scaunului conducătorului. Microbuzul electric ofertat trebuie să facă parte din producția de serie și să nu prezinte caracteristici inferioare celor fabricate în mod uzual de către producător. Microbuzul electric trebuie să fie nou, la prima utilizare. Nu se acceptă microbuze de tip „second hand” sau de tip „refurbished”. În prețul unitar aferent microbuzului electric se va include și costul a 2 stații de reîncărcare, din care 1 lentă/standard și 1 rapidă. Ofertantul declarat câștigător va livra împreună cu microbuzul nepoluant și stațiile de reîncărcare pe care le va monta și le va pune în funcțiune. Furnizorul răspunde de compatibilitatea stației de încărcare ce va fi ofertată și livrată cu microbuzul electric. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire, cu respectarea termenului limita stabilit de autoritatea contractanta in anuntul de participare si fisa de date a achizitiei–Sectiunea I.3). Termenul limita pana la care se pot solicita clarificari din partea operatorilor economici este cu minim 20 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor ce se va mentiona in anuntul de participare asociat. In acest sens, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare inainte cu 12 zile de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1230675 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu